Nero a kórházban II.

 2009.07.04. 15:29

Kedves Suzie!

Az egyik nővérkének elmondtam, hogy mennyire szerelmes vagyok Beléd, és hogy szerintem Te is belém. Tökre meghatódott. Kérdezte, hogy mikor jössz látogatóba, mert addig nem tolnak be senkit mellém a szobába. Most azért vagyok egyedül, mert a Feri bá' tegnap meghalt mellettem. Szerencsére előtte már elkunyeráltam tőle az utolsó doboz cigijét meg az öngyújtóját. Ezüst színű és egy sárkány van belegravírozva, vagy hogy mondják, és amikor meggyújtod, olyan mintha tüzet okádna! Tök faszályos. Egyfolytában nyomkodom titokban. A muternak meg bemeséltem, hogy a doki bort javasolt a törött bokám miatt érzéstelenítőnek, ezért ő tegnap behozott két kétliteres kannával a szomszéd Karcsi bá'-tól.

Szóval szerintem holnap látogass meg és akkor iszogatunk egyet romatikusan, csak hozz poharat! Na, király ötlet, mi?

Várlak: Nero

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://davidnero.blog.hu/api/trackback/id/tr761226501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása