Kohinór

 2009.03.13. 11:48

Kedves Suzie!

Rég írtam, mert nagy baj van.

Képzeld, börtönbe akarnak csukni. Az egész a Hankó Csöpi miatt van, mert az egy hülye szemét, én már látom és azt hiszem be is fogom perelni, ha majd lesz pénzem ügyvédre!

Az úgy volt, hogy nekem már 2 napja nagyon tetszik a Fülöp Róza. Mondtam is a Csöpinek, hogy én megszerzem magamnak, mer' vele akarok élni (meg persze Veled, de Te valamiért nem), csak kellene valami ékszer, hogy úgy igazán belémszeressen, mert anélkül a nők néha nem mindig szeretnek teljesen belém. A muter azt mondja, hogy azzal se, de ez nem igaz. Mert igaz. Egyből mondta a Csöpi, hogy ő a Kohinórt vinné, az biztos hat. Kérdeztem, hogy az meg mi a franc?! Mondta, hogy gyémánt és Angliában van az Erzsébet királynőnél, de biztos hogy kölcsönadja, mert látta egy filmben, hogy marha rendes. Azonnal mentem Ferihegyre, hogy utazom. Nagyon gyorsan döntök és határozott is vagyok, látod? Kértem jegyet Londonba a királynőhöz. Százezer - mondta a pultos csaj tökre mosolyogva, de véletlenül nem volt nálam annyi, pedig spórolós is vagyok. Szerencsére szóltak, hogy jön tárgyalni ide. Akkor megvárom mondtam, és megvártam. Biztos Te is olvastad, hogy tegnap megjött a gépe. Direkt kint aludtam és amikor megláttam, hogy leszáll, rohantam, hogy a nagy fekete kocsik előtt érjek oda, meg 3 napszemüveges fószer kergetett is, pont olyanok mint a Man In Blackbe, de nem t'om miért, mer' nem láttam ufókat. Amikor lihegve odaértem, a királynő pont leért a lépcsőn, úgyhogy egyből mondtam neki, hogy Szia Bözsi, kölcsönadod a kohinórt? Biztos odaadta volna, de addigra rámugrott a 3 hülye buzi. Biztos autogrammot akartak a nőtől és azt hitték feltartom őket, pedig nem is.

Magyaráztam, hogy csak a gyémántér' jöttem, de bevittek a zsaruk. Hülye barmok tisztára. Most itt várok egy kis szobában, mert kirendeltek nekem ügyvédet. Mondtam nekik, hogy ne nekem hozzanak ügyvédet, hanem a Hankó Csöpinek orvost, mert őt sokszor szájba fogom verni, ha kimegyek innen. Nem félek én tőle!

 

Címkék: koh i noor

A bejegyzés trackback címe:

https://davidnero.blog.hu/api/trackback/id/tr39999774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása