Nero castingra megy

 2009.02.21. 11:05

Kedves Suzie!

Óriási dolog történt! Volt egy casting a Kovinál, amire jelentkeztem. Behívtak! Érted? Megtettem az első lépést a világhírnév felé! Látod, ha én egyszer elhatározok valamit, akkor az úgy is lesz! Nem állíthat meg semmi! De tényleg!

Busszal mentem, mert még nincs kocsim, de majd lesz. Képzeld, az a köcsög buszvezető nem akart felengedni a guminőmmel! Mondtam neki, hogy: "Öreg, marha nehéz volt felfújni, nem fogom mindig kiköpni a tüdőmet! Lyukasztottam neki is jegyet, ne kössé' má' belém!" Ezt mondtam neki! Szerintem nagyon megijedt, mer' rohadt félelmetes lehettem! Sajnos viszont rossz buszra szálltam, pedig a mutert direkt megkérdeztem és csak a végállomáson vettem észre, ezért elkéstem. Pedig amikor megláttam, hogy rossz helyen vagyok, azonnal leesett, hogy mi történt, mer' a felfogásom is nagyon jó nekem. Azonnal tudtam, hogy nincs időm várni, ezért rohanni kezdtem. Nagyon jó futó vagyok és kitartó is (ezt már mondtam), szóval 3,5 óra alatt átértem Kőbányáról Csepelre, csak nagyon megizzadtam.

Kovi még ott volt, de már kiválasztotta a szereplőket és nagyon sajnált. Azt mondta, hogy mindjárt kezdődik egy másik film forgatása, ha akarom megnézhetem. Biztos látta rajtam az elszántságot, mert nagyon elszánt is vagyok.

Szóval sínen van a karrierem. Ez már tuti.

Csók: David Nero

 

Címkék: forgatás guminő

A bejegyzés trackback címe:

https://davidnero.blog.hu/api/trackback/id/tr64956236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása