Nero hazamegy

 2011.04.17. 09:01

Szia kedves Suzie!

Végre hazaengedtek! Nem gyógyultam meg teljesen, mert csak mankóval tudok járni, nem forog a nyakam és teljesen fáj is, de marha jól viselem a fájdalmat. A Hankó Csöpi jött értem, nagyon rendes. A két ápolót, akire támaszkodtam elküldte a gyíkba, hogy az ő haverját ne fogdossa egy férfi se, nemhogy kettő, de ő sem segített, mert udvarolni kezdett az egyik ápolónőnek, akinek korábban véletlenül nekizuhantam és elszakítottam a köpenyét és kilátszott a melltartója. Nagyon kedves lány, biztos beleszerelmesednék, ha nem lennék Beléd szerelmes úgy igazából!

Megpróbáltam egyedül beszállni a Zastavába. Teljesen most vette neki a faterja, ő meg azonnal felszpojlerozta ezerrel és rakott bele hangerőt is rendesen. Lehet, hogy 24 éves és zöld, de überfrankó kocsi, van vagy 50 lőerős! Annyira üvöltött a zene, hogy amikor beszálltam nem hallottam, ahogy Csöpi utánam kiált, hogy vigyázzak, mert a kapája le van fektetve a hátsó ülésen, mert megy tárgyalnia cigányokkal a rétre. Ahogy háttal beprőbaültem a kocsiba, a kapa nyele megütötte a tarkómat. De annyira, hogy fejjel visszazuhantam a járdára. Szerencsére homlokkal tompítottam és nem tört el az orrom, de a kapa utánamrepült, de Csöpi elkapta. "Hé, vigyázzá' má'! Ez a fegyverem!" üvöltötte Csöpi. Ahogy felálltam, egy kicsit lefejeltem a kapát és az ajtót is, de már úgyse láttam sok mindent, szóval nem érdekelt különösebben. Mondtam már, hogy jól bírom a fájdalmat, ugye?! Végre beültem, a Csöpi rámcsapta az ajtót, nagyon figyelmes.

Az egész kórház az ablakokban lógott, hogy elköszönjenek tőlem, mert annyira szeretnek. Folyamatosan kiáltoztak: "Húúú!", meg "Áááá!", és "Igeeen!". Nagyon megható volt, ahogy szurkoltak. Hiába, én nagyon gyorsan leszek kedvelt a köz által a megnyerő természetem és inteligenciám miatt, Te is csatlakozhatnál!Ha több időm lett volna, biztos még jobban befogadnak és új barátokat is szereztem volna, de így csak a doktorom sírt.

Meg a Hankó Csöpi, amikor kitörtem a bal hátsó ablakot. Mondtam neki, hogy a kurva kapa a hibás, miért nem gerebylével megy tárgyalni, azt könnyebb észrevenni. Idegesnek tűnt.

Majd még írok, csak előbb még jobban felépülök fizikailag, hogy melót találjak.

Csókol: David Nero

 

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://davidnero.blog.hu/api/trackback/id/tr762832846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása