Nero a kórházban

 2009.07.04. 15:07

Drága Suzie!

A Punciklopédiát írom, ezért kevés időm volt levelezni, de hidd el, hogy sokat gondoltam Rád, főleg amikor a videóidat néztem.

Mindegy, csak azt akartam mondani, hogy tegnapelőtt kórházba kerültem. Ne ijedj meg, teljesen rendben vagyok, csak egyelőre nem tudom behajlítani a lábaimat és a derekamat, meg nem forgathatom a fejemet, de már megtanultam közlekedni így is, mert elszánt vagyok.

Szóval lementünk focizni a benzinkút mellé a haverokkal. Horgászni készültem, úgyhogy gumicsizmában voltam, de ez engem egyáltalán nem zavart, a technikám így még kiszámíthatatlanabb. Én a Sanyával, a Pékkel (ő igazából hentes, de jobb szeretett volna pék lenni, innen a neve), meg a Retkessel voltam a Hankó Csöpiék ellen. Nagyon jól játszottunk, de nem volt szerencsénk. Már 6:0-ig is tökre partiban voltunk, de utána szereztem egy gólt, amivel végre teljesen felzárkóztunk 6:1-re, csak pont vége lett. Az úgy volt, hogy a Pék beadta a labdát, amire én nagyon jó ütemben érkeztem, de mély lett, ráadásul megbotlottam. Zuhantam a kapu felé, amikor a Hankó Csöpi belecsűrt egyet a labdába, hogy mentsen. Na, engem teljesen fejbetalált azzal a 45-ös lábával, ráadásul a kapufának is nekizuhantam. A labda bepattant, szóval végülis fejesgól lett, csak mentőt kellett hívni, mert tiszta vér volt az arcom és nem tudtam mozogni. Azt mondták a srácok, hogy remegtem is, de ez tuti hazugság, mert nem tudtam megmozdulni. A Hankó Csöpi nógatott egy kicsit, hogy ne szimuláljak, de amikor ráhánytam a cipőjére, akkor elhallgatott.

Mindegy, a lényeg, hogy nem tört el a gerincem, csak a bokám meg a térdem és csak 3 hetet kell feküdnöm a kórteremben. Azt már fél lábon is kibírom. Ez csak vicc volt, már biztos, hogy nem kell amputálni a balt se.

Ölel: Nero

 

Címkék: foci kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://davidnero.blog.hu/api/trackback/id/tr551226461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása