Nero a kórházban III.

 2009.07.04. 15:57

Drága Suzie!

Gondoltam olvastad a híreket, hogy kigyulladt a kórház. Hát igen, elég figyelmetlen voltam, de véletlen volt és van mentségem is. Teljesen csalódtam, hogy nem jöttél és bánatomban megittam a kanna fehérbort.

Az úgy volt, hogy utána rágyújtottam egy Symphoniára (még a Feri bá'-tól van), és próbáltam lehajolni a másik kannáért, ha már így belejöttem az ivásba, de amikor kinyitottam, éreztem, hogy ez benzin. Érted? Az a hülye Karcsi' bá, vagy a muter összekeverte a kannákat. Elszédültem és puff, kiöntöttem az egészet, bassza meg! Káromkodás közben meg lehamuztam a földre és lángrakapott az egész. Mozogni nem nagyon tudtam, úgyhogy orídtani kezdtem, hogy mentsenek már meg, mert addigra már égett az egész kórterem. Nagyon bátor vagyok, de ez azért durván lángolt! Meg kezdett elég meleg is lenni, meg úgy a füst is elég nagy volt, szóval eléggé beszartam mégis.

Végül persze kitoltak és megmenekültem, de az egész szárny leégett. Írta is az újság, hogy komoly felelősségrevonások lesznek, amiért nem működött a füstjelző-rendszer meg az a plafonba szerelt tűzoltóbisz-basz. Teljesen egyetértek! Ilyen állapotokat, ez egyszerűen felháborító! Így átszanak a gyógyulni vágyó betegek életével!

Mindegy, végül átraktak a szomszédos szárnyba, a műtő mellé amíg felújítják ezt a kormos szart. Szerintem perelni fogok, csak legyen egy jó ügyvéd, aki olcsó.

Teljesen kivagyok idegileg akadva!

Megyek is mert ki kell pihennem ezt a stresszt, meg másnapos is vagyok. Csók: Nero

 

Címkék: kórház tűz

A bejegyzés trackback címe:

https://davidnero.blog.hu/api/trackback/id/tr291226537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása