Nero a bokszedzésen

 2009.03.14. 08:46

Kedves Suzie!

A hülye zsernyákok belátták, hogy teljesen indokolatlanul lettem letartóztatva mert nem is akartam bántani a Bözsit. Mentem hazafelé, hogy majd akkor most iszonyúan megverem a Hankó Csöpit, de eszembe jutott, hogy a Csöpi sokkal nagyobb nálam. Ő 193 centi és  még nálam is jobban ki van gyúrva (én nagyon arányos testalkatú vagyok, de csak 167 centi és 45 kiló).

Szóval gondoltam, hogy fel kell készülni erre a pofozkodásra, ezért edzeni fogok. Kung-fuzni. Az a legkirályabb, a Bruce Lee is csak véletlenül halt meg! Mentem az utcán, eldobtam a rágópapírt (nem szoktam, de most véletlenül igen), az meg pont beesett egy pinceablakon. Kiordított valaki, hogy "Kuka nincs, köcsög?!" Meglepődtem, hogy mi a franc, de nagyon fejlett a lélekjelenlétem és egyből visszaordítottam, hogy "Kit érdekel, te gyökér,  megütlek!" Nagyon fenyegető voltam, de az a lúzer csak folytatta. "Gyere le, szájbaverlek!" Naná, hogy mentem. Csak nem fogok megijedni egy hangtól, igaz? Elég szűk volt a nyílás, vakolatos is lett a vállam, meg zuhantam is egy kicsit a végén, de egyből talpraálltam, mert én mindig kész vagyok a harcra! Az ajtónál vártak, de megleptem a hülyéket. Körbenéztem. Basszus, pont egy edzőterem volt, bokszolókkal, meg egy vén fószerrel. Na, kérdeztem, "Kit rakjak helyre?!" Összemorzsoltam az öklömet, iszonyú félelmetes voltam, pedig véletlenül lenyeltem a rágót és csuklottam. Teljesen meg voltak döbbenve, hogy milyen bátor és rémisztő vagyok, de végül előlépett egy magas gizda, hogy "Gyerünk a ringbe!" Megyek mondom. Puszta kézzel nyomtuk, én meg nekiálltam módszeresen verni a csíracsávót. Ösztönösen is zseniális bokszoló vagyok, ez nekem nagyon jó a jövőre nézve. Először mondjuk ő ütött engem, de csak mert felmértem az erőviszonyokat. A tudatosság nagyon fontos, érted, Suzie? Szóval amikor már vagy kilencszer fejbevert, négyszer gyomron, hatszor meg vesén, és már vérzett a szemöldököm meg az orrom, akkor elindítottam egy igazi gyilkos jobbhorgot. Elhajolt a szemét! Teljesen felment bennem az ideg! Ütöttem még vagy hetet, de mindig elugrott a gyáva, hiába voltam pontos mint az afrikai királymambaviperakobra. Megöllek, ordítottam, amire hatalmas nevetés tört ki a többi nyomoroncból, de én erőt merítettem belőle pont! Váratlanul derékon rúgtam a szemetet, utána egyből gyomron. A  térdemmel fejberúgtam, és el is dőlt. Hülye köcsög. Fogtam magam és rávetődtem, majd csépelni kezdtem azt a döbbent fejét. Üvöltöttem, hogy "Kitépem a szívedet!" Nagyon megijedtek, mert elhitték, olyan elszánt voltam. Aztán a sarokból fogtam a jegesvödröt, azzal kezdtem ütlegelni a ronda pofáját. Még nem is ájult el teljesen a gyerek, de már beugrottak vagy hatan a szorítóba és nagy nehezen leszedtek róla. Az öreg faszi elkezdett ordibálni, hogy húzzak a gyíkba, mert nem vagyok normális. Ekkora hülyét. Milyen edző az ilyen, akinek ilyen béna bokszolói vannak? Mondtam, is hogy "Hülye vagy öreg!" Szó szerint ezt mondtam neki. Gyorsan kimásztam az ablakon és otthagytam őket. Ekkora egy hülye bagázst! Tényleg inkább kung-fuzni fogok...

 

Címkék: boksz

A bejegyzés trackback címe:

https://davidnero.blog.hu/api/trackback/id/tr31001276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása